En liten bit av Alvaret


Nu har jag både varit dålig på att blogga och på att fotografera, men tiden räcker ju inte till! Det är väldigt synd, men jag har så himla kul i skolan! På lördag har vi en spelning på skolan då vi kommer spela en massa gamla 90-talsklassisker, m.m. och snart ska vi ju iväg på vår turné.
 
Den här bilden hade jag helt glömt bort och den är egentligen inte speciellt bra. Det är bara en massa buskar och lite gräs på bilden. Men jag minns att jag blev så nöjd med ljuset som lyste upp lite av buskaget, så jag tog och redigerade den lite grann idag. Bilden tog jag i höstas när jag var i vår sommarstuga för första gången. Jag förstår inte att jag alltid fotade med automatiska inställningar förut. Manuellt är ju mycket roligare och ger bättre bilder.
 
Morgonpromenader med en kamera i händerna är härliga! Ser fram emot fler i sommar!
 

Kommentera här: