Ofokuserat


Wow, idag har det verkligen varit åskväder! Det har dånat så fönsterrutorna skallrat, jag gillart! Tycker det är mysigt. Men nu är det fint väder igen, så då kan man sitta på balkongen och blogga.
Fast jag har i och för sig suttit på balkongen ändå när det åskade, med filtar, tända ljus, rökelse, en bok och lite nötter. Mysigt!
 
Har städat mycket idag men var lite okoncentrerad på grund av åskan och regnet, jag ville ju ta chansen att fotografera hela kalaset. Så jag städade lite, fotade lite, städade lite, fotade lite och höll på så tills det var klart. Dagens bilder är väldigt ofokuserade, men jag gjorde så med mening eftersom jag tyckte det blev en cool effekt. Åsk- och regnoväder känns inte så fokuserade direkt.
 
Bilderna är dessutom oredigerade eftersom jag tycker det var coolt så.
(Nej, jag är bara lat.)
 

Kommentera här: