Han tog min hand!


Wow. Kolla hur mycket folk det var på Ullevi. Men långt ifrån alla fick plats på mina bilder. Nästan 70 000 personer. En publik, ett stort pulserande hjärta som dunkar i takt med Håkans musik.
 
När Håkan skulle göra entré gick han inte direkt upp på scenen, utan gick längs med kravallstaketet och hälsade på sina fans. Och plötsligt så tog han min utsträckta hand i ett fast grepp och såg in i mina ögon och sa glatt "Hej!". Jag minns inte vad jag sa. Jag minns inte om jag sa något överhuvudtaget. Men jag minns att resten av världen försvann och allt som fanns var Håkan framför mig. Kalla mig galet fan, men så kändes det. När han gick vidare stod jag bara och glodde på min hand och trodde inte det var sant. Men det var det. Hallelu!
 
Jag stod så nära! Han var där, rakt framför näsan på mig!
 
Det var det lyckligaste kvällen i mitt liv.
 
Mer bilder kommer!
 

Kommentera här: