Die großen Bier


Då var det dags att lägga upp lite fler bilder från Hamburg tycker jag. De här bilderna är tagna första dagen, alltså samma dag som vi kom dit. Vi hade precis avslutat vår första lilla stadsvandring och gick till en stor så kallad food market för att äta. Där fanns allt från indisk mat till kinesisk, amerikansk, sushi, italiensk mat o.s.v. Men jag är väldigt känslig mot stark och "okänd" mat så jag vågade mig inte på något speciellt, så det fick bli Subway, haha.
 
Efter maten gick vi in i en liten kioskliknande butik och hittar en gigantisk ölburk som rymmer en hel liter öl! Det är svårt att visa på bilden hur stor den var, men typ som ett mjölkpaket kanske. Det märks att man är i Tyskland, haha. Sen tog vi bilder på varandra utanför food marketen, fina vänner och fina lärare! Efter det gick vi hem och spelade biljard.
Bra första dag i Hamburg!

I och med att jag har bytt tema på bloggen så kan jag ha större storlek på bilderna i inläggen. Förr låg mina bilder på 600 px, men numera ligger de på 1000px. Det är nästan lite för stort.
 
Eller vad tycker ni?
 

Kommentera här: