Älskade Göteborg, älskade Håkan

 
Så kom äntligen dagen då jag åkte tillbaka till underbara Göteborg och även dagen då jag skulle få se älskade Håkan Hellström. Jag hängde lite på gräset med nya och gamla vänner innan vi begav oss till Ullevi för att köa. Kom dit cirka två timmar innan förbandet startade och stod tillsammans med tiotusentals människor och trängdes.
Efter bara någon timme blev vi insläppta och jag och mina kompisar lyckades på något helt otroligt sätt hamna allra längst fram vid kravallstaketet! Av nästan 70 000 personer så stod vi längst fram på Nordens största spelning genom tiderna! HELT OTROLIGT.
Inte undra på att man var så lycklig att man inte visste vart man skulle ta vägen! Har nog aldrig varit så glad i hela mitt liv.
 
Fler bilder kommer såklart, jag vill inte visa alla på en gång, haha.
 
Härmed får Håkan en egen kategori på bloggen!
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Älskar den bilden för du lever livet på den :)

Kommentera här: