The door to the future. Eller?


Jag saknar sommaren. Den här bilden tog jag i somras uppe på norra Öland när jag var där med familjen. Det var en så himla fin dag med varmt väder och solsken! Och nu får man dras med snö och kyla. Jaja, så är det ju om vintrarna.
Av nån anledning känns det som om bilder som denna ofta blir svart-vita. En trädörr i en stenmur, ja då passar det med svart-vitt. Men å andra sidan så är ju inte trädörrar och stenmurar så färgglada oftast.
Nu måste det bli mer färg på bloggen, det ser så himla tråkig ut just nu!
 
Idag har varit en ganska lugn dag, jag repade med bandet och lärde mig en (för mig rätt avancerad) basgång. Så basspelandet går framåt! Sen hade jag sånglektion och fick väldigt bra respons av min sångpedagog vilket kändes toppenbra! Efter det hade jag gitarrlektion och bytte strängar på en av mina gitarrer, något jag aldrig gjort förr. Trodde jag skulle ha sönder den, men den funkar kalasbra nu. Tjoho!
 
Ha en fin kväll!
 
 

Kommentera här: