It's a b-e-a-u-t-i-f-u-l day!


Den här dagen har varit årets bästa hittills! Jag åkte till jobbet i tron att jag skulle ha en vanlig arbetsdag som guidande prinsessa med två guidningar planerade. Men när jag kommer dit får jag höra att jag ska vara fotomodell mellan guidningarna eftersom det skulle tas nya bilder till slottets hemsida och till slottets nya broschyrer. Tjohoo, vad kul!
Det är alltid kul att synas lite här och där i reklamsyfte tycker jag. Dessutom var det väldigt skoj att få stå framför kameran för omväxlings skull. Tidigare har jag ju skrivit att jag föredrar att hålla mig bakom kameran, men är man fixad och uppklädd och har ett kamerateam att jobba med, då är det riktigt kul att vara modell.
Och bilderna blev jättesnygga! Ska bli kul att få dem om ett par veckor, då får förhoppningsvis ni också se dem här på bloggen eller på hemsidan.
Sedan efter fotografering och sista guidningen åkte jag hem och fann till min enorma glädje att jag hade fått ett paket på posten. Och i paketet låg denna extremsnygga t-shirt som jag beställde i förrgår. Det är det senaste tillskottet i Rockhouse's Håkan Hellström-sortiment, så jag är nog en av de första i Sverige som har en, wiihoo!
 
Därför bjuder jag er på en bild där jag försökte spegla min glädje, men bilden blev ganska konstig. Fast det är ju jag också, så det är lugnt.
 
(Nej, det är ingen snusdosa i bakfickan på jeansen på andra bilden. Det är linslocket till kameran, haha.)

Om du vill ha en idiot, lägg din hand i min.

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Åh vad roligt! Du får stå framför min kamera med någon gång tycker jag. Haha sista bilden var skön! :)

Svar: Okej, det gör jag gärna bara för att det är du Simon ;) Vore kul att göra nån fotografering med coola kläder, coolt smink, på en cool plats med coola Simon :P Man tackar, haha :D
Lisa Karlsson

2 Simon G:

skriven

Haha det var väldans vad man blev cool-ifierad, men sant kan ju bara bli awesome med en cooling bakom kameran och en cooling framför. :)

Svar: Du är ju coolaste katten i Nybban, Simon haha :)
Lisa Karlsson

3 Simon G:

skriven

Jag föredrar Kalmar! :)

Svar: Okej då, Kialmaah! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: