And all that jazz


Dagens bild tog jag hemma nere i källaren samma dag som jag färgade håret, och bestämde mig för att leka lite i olika redigeringsprogram och här är alltså resultatet. Jag har märkt att jag gillar porträtt som är lite blekta eller vad man nu ska kalla det.
 
Idag hade jag jazzdanslektion för första gången, något som var väldigt spännande. Jag är inte direkt känd för att kunna dansa, men om man ska söka musikalutbildningar och artistutbildningar så ingår dans i antagningsproven. Min danslärare har själv gått såna utbildningar, till exempel PAS (Performing Art School) i Göteborg, och jag hoppas att jag nån gång i livet kommer kunna gå där jag också. Eller på Göteborgs universitet, det är nog drömmen.
Hur som helst var det väldigt kul att dansa igen. Jag gick på lite dansträningar när jag var yngre, men har tappat mycket av det jag lärde mig. Kroppen och huvudet funkar liksom inte riktigt ihop alltid, haha. Men nu är jag igång igen och det känns bra!
 
 

Kommentera här: