Studio!


Halloj halloj! Nu hänger vi i studion för det mesta och spelar in våra bandlåtar. Vi har nästan fått ihop två låtar, men då har vi bara gjort en förstainspelning, antar att vi kommer lyssna igenom dem noga och göra lite justeringar här och där. Imorgon tänkte jag ta med mig kameran och ta lite ordentliga bilder (om jag kommer ihåg det), så ni får så länge nöja er med en bild på mig i en multifärgad tröja (snarare klänning) och ett stort mixerbord som jag inte förstår mig på.
 
Mer studioinfo kommer!
 
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Haha vilken liten filur vid mixerbordet! :) Det är bara att trycka lite här och var så märker du vad som händer ;)

Svar: Haha, ja det är det jag gör i studion, filurar mig hit och dit haha :) Naah, vet inte om man vågar sig på det :P
Lisa Karlsson

Kommentera här: