Starshine


Hur dålig får man vara på att blogga egentligen? Haha, här kommer man hem från sin första "riktiga" turné och tror att man ska ha en massa tid till att blogga. Men icke, jag är en mycket upptagen kvinna!
 
Nu är jag i full gång med mina kommande auditions! Jag ska göra 4 stycken under ca 1 månad, så jag har en hel del att förbereda. En massa låtar ska övas in, monologer ska nötas och kroppen ska göra sig redo för en riktig dansutmaning! Ska bli såå kul! Tänkte skriva mer detaljerat om mina planer i ett senare inlägg.
Jo, just det, bilden har ju inte så mycket med texten i inlägget att göra, men jag hittade den i mitt bildarkiv från mobiltelefonen. Det är en tavla jag gav till en kompis för ca två år sedan och jag tycker texten är så himla fin. Det fick mig att tänka på att jag har så fantastiskt många, fina och underbara vänner som är guld värda!
 
Kärlek till vänskap!
 
 

Kommentera här: