Ibland är det onödigt med färg


Jag fotograferar ganska ofta i svartvitt eftersom jag tycker det är så snyggt, men ibland är det verkligen helt onödigt att fotografera i färg. Som när jag och Simon var och travade runt i vassen nere vid några båtstugor till exempel, vass är ju inte det mest färgglada man kan fotografera, haha.
 
Det är alltid roligt att hitta nya stigar istället för att gå tillbaka samma håll man kom ifrån, så jag och Simon gick uppför en liten brant och hamnade på Ängöleden (en ganska hårt trafikerad väg i Kalmar) istället. Skrattade rätt gott åt det, måste sett roligt ut att det plötsligt dök upp två fotografer från ingenstans.
Ha en fortsatt fin dag! Passa på att njuta av solen!
 
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Vad koncentrerad man är haha ;) , blev ju snyggt i svartvitt som vi trodde. :)

Svar: Haha det är därför jag tar smygbilder på dig, det är kul att se någon så fokuserad :P Ajemen, svartvitt funkar nästan jämt! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: