Middag På Stranden


Igår åkte jag och min familj till vår sommarstuga och sov över för första gången, och det var första gången jag såg huset överhuvudtaget. På kvällen åkte vi ner till havet (ett par minuter med bil!) och grillade på de varma klipphällarna. Det var helt fantastiskt och vi fick se en superfin solnedgång över sundet. På femte bilden ser ni Blå Jungfrun, en ö och likaså ett naturreservat. Vore kul att åka dit någon gång igen, var längesedan jag var där.
 
På hemvägen såg vi att nedre delen av trädgården var full av läskig dimma, så jag skyndade dit fort som attan och knäppte en massa bilder. Vi har faktiskt en liten bit av Alvaret på tomten, dock ser det inte riktigt ut som man kan tro när man hör talas om Alvaret, ni ska få se någon annan dag. Igår var en av mina bästa fotodagar någonsin!
 
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Du hade helt rätt, väldigt vackra bilder! :)

Svar: Tusen tack! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: