2013


Nu har min senaste fotobok hittat hem till mig och står uppradad tillsammans med de andra på min fotobokshylla. Det tog bara 4 dagar från det att jag beställde den tills den låg i brevlådan, sånt uppskattas. Boken heter "2013" (oj, vad påhittigt!) och har bara bilder som är tagna i år. För en gångs skull gjorde jag ett linneomslag istället för ett fotoomslag, men jag kommer nog hålla mig till att ha ett foto som omslag framöver, även om det kostar lite extra.
Vanligtvis har jag bara naturbilder i mina böcker, men den här gången är det faktiskt lite folk med i boken också. Bilderna jag tog på min bror i somras har fått ett uppslag och några bilder på min nya fina klass har också fått vara med. Plus ett par bilder från studenten, mer 2013 än så blir det ju inte =)
 
Ha en bra dag, nu blir det släktkalas!
 
 

Kommentera här: