Grönska

Bladmönster är något riktigt fint tycker jag. Jag skulle kunna tänka mig att ha såna här tavlor eller nåt liknande hemma, mönstret är ju så häftigt. Närbilderna är i själva verket beskurna ur de andra bilderna. Jag kom inte tillräckligt nära med kameran. De översta bilderna föreställer ett lönnlöv och de nedre föreställer ett liljekonvaljblad. Jag blev väldigt glad när jag hittade en massa liljekonvaljknoppar, ett säkert vår/sommatecken! Det ska bli kul att plocka lite liljekonvaljer sen, de luktar ju så gott!
 
Det blev ju ett ganska sent inlägg idag, men jag har pysslat i skolan i stort sett hela dagen innan jag hängde med en kompis och åkte lite inlines (utan att trilla!). Sen somnade jag på soffan. Men nu är det skrivet i alla fall och jag lovar att morgondagens inlägg kommer upp tidigare :)
 
Trevlig helg på er alla!

Kommentera här: