Du Är Min?

Den här bilden togs för ganska längesen, nästan ett år närmare bestämt. Någon hade skrivit ett citat på ryggen av en bänk jag hittade uppe på en hög kulle med utsikt över havet och horisonten. Hela citatet lyder: "Du bär jeans, du har nåt. Du är min definition av pop" och jag tror det är en del ur en låttext eller något. Men jag fastnade mest för orden "du är min", hehe. Sen glömde jag bort bilden ända tills förra veckan eller något. Ikväll fick jag en känsla av att det var min bror som skrivit citatet, så jag haffade honom när han gick förbi, och mycket riktigt var det han som skrev det :) Roligt!
 
Idag har jag varit borta i stort sett hela dagen (därav det sena inlägget). Först var det skola som vanligt och efter det gick jag och fikade med lite kompisar (i fyra timmar...) och nu sitter jag och ska snart käka pannkakor :D
 

Kommentera här: