Borta Bra, Men Hemma Bäst

Då var man hemma i lilla Kalmar igen efter en härlig och intensiv vecka i Italien. Jag har varit i fem italienska städer, stått på taket till världens största kyrka, handlat italienskt mode och en massa annat roligt som jag tänker berätta om här på bloggen, så det blir en liten Italien-serie framöver! Blir en egen kategori till och med. Men serien får börja imorgon om jag har tid till att blogga. Det är bara en vecka kvar till studenten och det händer en massa saker i skolan som man ska vara med på, men jag ska försöka hinna blogga imorgon.
 
Hoppas allt är bra med er läsare! I Italien var det kallt och regnigt, så nu kom man ju hem till den svenska sommaren. Har redan på den korta tiden jag varit hemma fått en hel drös med myggbett ;)
 
Vi hörs imorgon!

Kommentera här: