Studentoutfit

Just det, jag glömde ju bort att jag tänkte visa hela min studentklädsel. Ni fick ju en sneak peek för ett tag sedan, men såhär såg den ut när den satt på.
* Studentmössa från ABC-gruppen
* (Min älskade) Sjömansskjorta från Beyond Retro, Göteborg
* Kjol från Vero Moda
* Converse
 
Det var superskönt att ha gympaskor på sig under dagen, så det är ett tips till er som tar studenten nästa år, haha. Som ni ser hängde ju kameran såklart med (och lite bubbel till champangefrukosten). Sen kan vi ju bortse från att jag gör världens knäppaste leende (försök själva stå med solen rätt i ögonen och se normal ut, impossible!) haha.
 
Nu blir det jobb och i eftermiddag kommer Fanny hit, tjihoo!
 
 

Kommentarer:

1 Double Up - Lina och Malin:

skriven

Åh va fin!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: