Geometriska former i photoshop

 
Den här bilden pillade jag med för ganska längesen i samband med en lektion i estetisk verksamhet. Vi fick i uppgift att hitta en redigeringstutorial av något slag och sedan skapa en egen bild. Jag följde en av Megapixlars tutorials, nämligen den här! Väldigt enkelt att göra, ett lätt sätt att piffa upp en bild på om man vill ha något lite mer speciellt :)
 
För övrigt sitter jag just nu på engelskalektionen och är ganska nervös. På torsdag ska jag nämligen bada isvak! Skolan erbjuder eleverna chansen att få prova på hur det är att gå genom isen och vi får lära oss vad man ska tänka på om olyckan är framme. Trots att det är nästan två dygn kvar innan det är dags är jag riktigt skakis redan nu, haha :) Ett par kompisar till mig följer med och tar kort och filmar när det väl är dags för doppet, så bildbevis kommer! Om jag inte fegar ur... :P

Kommentera här: