Fotobok - sneak peek

 
 
 
 
Igår beställde jag hem en fotobok från Önskefoto.se med lite blandade bilder från min resa till Tanzania, så jag tänkte att ni skulle få se några av de bilder som jag lade till i boken. Jag valde faktiskt att göra alla bilderna svart-vita eftersom jag tycker att bilderna blir lite mer effektfulla och dramatiska så. Det blir ingen stor fotobok, bara 25 bilder utan text, men jag hoppas att den blir fin.
När det gäller just de här tre bilderna är första bilden min favorit, det var den enda fullvuxna lejonhannen vi såg under safariveckan :)
 
Om jag skulle jämföra de fotoboksprogram jag har använt skulle jag hellre rekommendera Fuji Direkt, mycket bättre och mer funktioner, men det var kul att prova på nåt nytt :)
 
 

Kommentarer:

1 Åsa Lindblad:

skriven

Riktigt fin foto-blogg :)
Åh lejon är ju så fina, kul att du fick med den på bild..

Svar: Tack! :) Ja, det var jättekul att komma så nära honom, han såg så snäll och gosig ut haha :D
Lisa Karlsson

Kommentera här: