En ensam cykel

 
 
Okej, jag vet att det är svårt att cykla nu på vintern, men för den skull behöver man inte slänga ner cykeln i kanalen, vem det nu är som har gjort det :P Ligger säkert dussintals cyklar och kundvagnar i kanalen vid det här laget. Igår hade jag med mig kameran till skolan för att lägga över en del bilder till skoldatorn och tur var väl det, för jag hittade både det ena och det andra att fotografera efter skolan :)
Igår drog jag till frisören också och kortade av håret en del. En gång i tiden hade jag omkring 80 centimeter långt hår, ungefär hälften av hur lång jag är :P Men på senare tid har jag börjat korta ner det steg för steg och nu är det "bara" ca 65 centimeter :D Riktigt skönt faktiskt plus att jag är tvungen att klippa av mer av håret för att kunna få upp det i en balfrisyr när vi har studentbalen. Så är det med det :)
 
Det sista jag tänkte göra i det här inlägget är att tipsa om en kul blogg. Här hittar du bilder på otroliga skulpturer, konstverk, porträtt, fotografier m.m. Jag blev sittandes ganska länge framför den här sidan igår :)
 

Kommentera här: