Musikstuga

Sista lovdagen. Jag har inte gjort mycket alls idag, mest suttit med gitarren och sjungit lite. Häromdagen skrev jag ansökningar till två olika folkhögskolor, ena är Musikteater och den andra är Musik På Scen. Känns riktigt kul!  Audition är i maj, men jag har redan börjat förbereda mig lite, haha :) Jag gillar att vara ute i god tid. Jag har varit på audition för musikal två gånger tidigare och kommer ihåg att jag var så nervös så att knäna skakade, så jag vill vara riktigt förberedd den här gången, haha :) Så jag ska lära mig minst en låt som jag kan framföra på antingen gitarr eller piano och just nu sitter jag och försöker lära mig den här. Jättefin låt som är lätt att spela :)
 
Lovet bara svischade förbi, som det brukar göra helt enkelt. Men det är ju faktiskt inte långt kvar till påsklovet, och sen kommer studenten. 107 dagar kvar!

Kommentera här: