Gräsänderna attackerar!

 
Nja, så farligt var det väl kanske inte. Jag har varit ute i några timmar idag och fotat till mitt projektarbete och stod i Stadsparken när det plötsligt dök upp en massa gräsänder från alla håll och kanter. De trodde nog att jag hade med mat till dem, vilket jag tyvärr inte hade, men de ställde upp på kort i alla fall :) Gräsänder är ju faktiskt ganska gulliga, och hanarna har så fräna lockar på stjärtfjädrarna :)
 
Senare idag ska jag sätta mig på tåget till Nybro och kolla in premiären av "Kluvet Psyke", en lokal zombiefilm som spelades in förra året. Vad jag inte tänkte på när jag anmälde mig till premiärvisningen är att jag är väldigt lättskrämd. Jag har sett en enda skräckfilm i hela mitt liv och hade ingen aning om att jag skulle reagera så som jag gjorde... Det slutade med att jag låg paralyserad och skakade i hela kroppen, hehe... Det är ganska många som velat se skräckfilm med mig just för att jag är så lättskrämd, men av logiska skäl har jag låtit bli :D Men ikväll, då gäller det! Jag har flera kompisar som har deltagit i produktionen och vill gärna se vad de har pysslat med :)

Kommentera här: