Alla hjärtans dag

 
Glad alla hjärtans dag får man väl lov att säga :) Jag har aldrig riktigt firat alla hjärtans dag och gett bort en massa presenter (möjligtvis ett kort), men här på skolan har de satt upp en massa pappershjärtan på en vägg som man kan skriva fina meddelanden på. Ser riktigt trevligt ut :) Pappa hade köpt en ros till mig som stod på köksbordet och när jag öppnade skåpet i skolan hade en klasskompis petat in ett alla hjärtans dag-kort, då blev man glad :)
 
Idag är det också exakt ett år sedan jag åkte till Afrika. Förhoppningsvis kommer min fotobok snart, har fått lite mail från företaget där de undrar om jag är nöjd med produkten, fast jag har ju som sagt inte fått den än :P Om den inte kommer den här veckan får jag väl höra av mig till dem och se vart den har tagit vägen :)
 

Kommentera här: