Over the horizon


Tur att man kom hem när man gjorde idag. När jag satt på bussen hem fick jag syn på den fina solnedgången och det började genast klia i fingrarna efter kameran, så när jag kom hem hämtade jag kameran direkt och cyklade ner till båthamnen. Det är egentligen bara cirka 100 meter hemifrån och dit så jag hade ju kunnat gå, men solnedgångar försvinner ruskigt fort så det fick bli cykeln ändå.
 
Nu har jag förresten blivit förkyld igen. Lustigt det där, jag blir sjuk typ en gång i månaden känns det som. Vi hade musiklektioner och lärde oss körstämmor idag, men jag kan ju inte sjunga nu när jag är sjuk så jag råkade slumra till på soffan istället. Kanske hade lite feber till och med. Usch, det är så tråkigt att bli sjuk när vi ska ha föreställningar. Jaja, så är det. Tur att det finns glass och skumtomtar i alla fall.
 
 

Kommentera här: