Mer från År & Dar


Här kommer ännu ett gäng bilder från spelningen med År & Dar jag var på för ca en och en halv månad sedan. Som jag skrev i förra inlägget om bandet så var det väldigt svårt att fotografera spelningen, men jag är relativt nöjd ändå. Jag gillar sista bilden!
 
Som ni säkert har märkt är jag ingen höjdare på att hålla bloggen igång eftersom skolan tar mycket tid. Vi har varit ute och uppträtt i ca två månader nu och har precis startat två band som kommer ta ännu mer tid. Men jag har ju bestämt mig för att ge järnet när det gäller musiken nu, så då hamnar bloggen vid sidan av.
Men nu är det ju jullov, så då borde jag hinna blogga lite.
 
Ni som har jullov, vad ska ni hitta på? Och ni andra stackare som inte får nåt lov? Själv ska jag planera lite inför bandet, öva på gitarr och bas, plugga musikteori och försöka anmäla mig till två danskurser, nämligen balett och jazzdans. Eventuellt fixa nya brillor också!
 
Trevlig helg!
 
 

Kommentera här: