Grass - Före Och Efter


Igår när jag var ute och fotade lite lavendel blev det att jag stannade kvar ute och kravlade runt i gräset ett tag och fotade allt möjligt. Jaa, gräs till exempel, haha. Makro är nog mitt favoritläge när det gäller foto, så det blev en hög sådana bilder. Just den här bilden blev lite halvbra eftersom fokusen lade sig på ett lite lustigt ställe, men det tycker jag inte gör något egentligen, då får man "leta" efter den när man kollar på bilden.
 
Anledningen till att det blev ett före-efter-inlägg idag är att jag återigen slogs av hur stor skillnad det kan bli på bilder, även om man bara gör små förändringar. Här har jag verkligen bara gjort småjusteringar som tog ett par minuter, men jag tycker själv att bilden blev många gånger bättre och originalet ser blekt ut i jämförelse.
 
Imorgon börjar min musikutbildning på Högalid, tjoho!
 
 

Kommentera här: