Långa Vägar

- Före -
- Efter -
 
Idag har jag varit borta väldigt mycket, så det är först nu jag började på mitt blogginlägg. Skola först, sedan ett långt träningspass tillsammans med en massa kompisar, jätteroligt!
Som vanligt hade jag lite svårt för att komma på vad dagens inlägg skulle handla om, så jag tittade igenom mina senaste bilder. Då fick jag syn på den här och tyckte den var ganska fin, men ville gärna redigera den lite för att förbättra den. Men till slut kunde jag inte låta bli att leka lite grann med ett par filter utöver den vanliga redigeringen. Jag gillar den här lite retro/vintage-känslan i bildens färger, eller vad man nu ska kalla det. Efter-bilden ser mycket soligare och trevligare ut tycker jag :)
Nu blir det soffan och finalen av Sveriges Mästerkock :)
 

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Sv: Ja visst är det!
Åh så vacker bild både före och efter!:)

Svar: Tusen tack! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: