Fireworks

Jag kom just på att jag gjorde några vertikal-horisontella bilder för ett tag sen, men glömde lägga upp dem på bloggen. Bilderna togs vid nyårsfyrverkeriet 2012/2013. Vad jag irriterar mig på är att ett av verktygen i mitt Photoshop inte fungerar riktigt som jag vill alltid. Vissa gånger fungerar det precis som det ska, men inte den här gången. Jag vet inte vad verktyget heter, men det hjälper en att hitta mittpunkten i varje bild. Detta har som sagt inte alltid funkat, så jag har själv försökt hitta mittpunkten på egen hand, vilket är ganska svårt. Därför kan man se lite skarvar i bilden om man tittar noga. Man kan säkert fixa det här på något vis, själv vet jag inte hur.
 
Ha det fint kära läsare!

Kommentarer:

1 Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

skriven

Sv: Åh, tack :))

Kommentera här: