Stadsvandring


Hallå, vad är jag för en bloggare egentligen? Det tar ju mig flera hundra år att skriva inlägg verkar det som, haha. Nä, skämt åsido, jag har haft ett par tuffa dagar med mycket jobbigt att tänka på så då har jag inte brytt mig om bloggen. Men nu är jag tillbaka igen och redo för nya inlägg.
 
Dagens inlägg handlar även detta om Hamburgresan. Bilderna är tagna från vår första dag då vi hade stadsvandring och gick på guidad tur i två timmar. Intressant och spännande. Som vanligt måste man ta ett par bilder på coola byggnader man aldrig kommer ihåg namnet på.
 
Gatan på sista bilden var en minst sagt speciell gata. Här hittade man vanliga matbutiker i mängder men även en hel hög erotikbutiker. Verkar finnas gott om sådana i Hamburg. Det var lite småläskigt att knata runt på gatan på kvällen, men jag tycker alltid att det är intressant att se hur stadsliv ser ut på kvällen.
 
Nu ska jag vila och ta igen mig lite. Nästa vecka blir det både musikuppträdande och elduppträdande, så jag har en hel del att öva till.
 
Ha det fint!
 
 

Kommentera här: