Före, efter och förkylning

Före
 Efter
 
Ibland får man ta till lite knep för att bli nöjd med bilden minsann. Som ni ser på originalbilden så är fåglarna på väg åt vänster, alltså ut från bilden. Ni som har hört en massa "fotoregeler" om hur man ska bygga upp en bild känner säkert igen delen där man ska låta motivet rikta sig in mot mitten av bilden och inte utåt. Så det jag fick göra var att klippa ut fåglarna, spegelvända dem och sedan klistra tillbaka dem igen.
Jag var lite lat och klippte ut alla på samma gång i en kvadrat, men det syns ju faktiskt inte. Jag blev nöjd! Sen lite mer redigering på det och så här blev resultatet.
 
Nu efter skolavslutningen har jag passat på att bli förkyld. Usch, jag hatar att bli det, jag vill ju springa runt och ha kul! Men nu är jag på bättringsvägen i alla fall, så det känns bra.
 
 
Ha det gött allihop!
 
 

Kommentera här: