My first tattoos


Som jag skrev härom dagen var jag och tatuerade mig i tisdags och här har ni resultatet! En G-klav och en F-klav. Mycket nöjd! Känns bra att alltid ha musiken med mig vart jag än går. Det gjorde ganska ont i början, men man vande sig fort och jag tyckte det var ganska kul. De håller på och läker för fullt och är lite ömma, men det är inget som stör.
 
Jag hade tänkt att lägga upp dem på bloggen tidigare, men jag fick utslag av kirurgtejpen som jag använde när tatueringarna var inplastade, så jag väntade tills utslagen hade bleknat lite.
 
Det var riktigt svårt att ta bilder på tatueringarna i och med att de sitter på handlederna, haha. Att knäppa bilder med endast vänsterhanden var nästan helt omöjligt och på mittenbilden hängde jag kameran på huvudet och plåtade med självutlösaren, haha.
 
Var ute på en liten fotopromenad i morse, men hade som vanligt glömt bort att ladda kameran, men ett par fina bilder blev det ändå.
 
Nu ska jag iväg och dansa jazz!
 
 

Kommentera här: