Värme och äventyr


Idag har jag varit ute på en kall och blåsig cykeltur, så det blev att jag satt och tittade igenom bilderna från när jag och familjen åkte till Tanzania när jag kom hem. Åh, vad jag saknar värmen och allt spännande! Varje dag bjöd på något nytt och jag trodde aldrig att jag skulle bli "van" vid att se giraffer vandra runt 20 meter ifrån en. Det är verkligen den mest spännande resa jag har gjort, och även den jobbigaste. Ni som har följt mig och mitt bloggande ett tag kanske minns det jag skrev på min tidigare blogg, att jag blev så sjuk att jag trodde att jag skulle stryka med. Men trots det skulle jag gärna göra om resan. Det var värt det, eftersom man fick se fantastisk natur och vackra djur i sin hemmiljö. Och spännande kultur!
 
Jag är väldigt ressugen nu! Jag vill åka till Borneo!
 
 

Kommentera här: