Ny hårfärg och kamerabus


Det här med att vara med på bild har inte riktigt varit min grej sedan jag blivit äldre. Som liten var man väl en liten linslus, men nu föredrar jag att stå bakom kameran. Eller om jag nu ska vara med på bild så vill jag hellre spexa och busa, som ni kan se, haha. Den där webbkameran som sitter i laptopen var ruskigt skojig trots den kalasdåliga bildkvalitén.
 
Men jag har faktiskt ett par någorlunda seriösa bilder med i dagens inlägg, jag kan ju inte flippa loss helt, haha. Igår färgade jag håret för första gången i mitt liv och det fick bli en ombre. Jag blev jättenöjd och det är roligt att vara blond igen. Håret har mörknat så mycket med åren. Ombren syns ju inte så tydligt på bilderna, men om ni jämför med någon av bilderna på mig i ett inlägg längre ner så ser man stor skillnad.
 
Nä, nu ska jag fortsätta spela gitarr, har en massa grejer jag ska lära mig inför projekt och spelningar!
 
 

Kommentera här: