Glasögonproblematik


Haha, bara för att jag skrev igår att jag inte gillar att vara med på bild så får ni härmed se tre självporträtt tagna nyss. Jag var nämligen hos optikern idag och fick hem tre olika bågar eftersom jag ska skaffa nya glasögon. Problemet är bara att jag inte vet vilken båge som är snyggast. Jag gillar allihop! Hmm.
 
Det här känns som ett jättetöntig inlägg (vilket det troligtvis är), men jag skulle vara väldigt tacksam för åsikter, haha. Blir alltid så velig när det gäller sånt här.
 
Ha en fin kväll, själv ska jag gå och se Catching Fire på bio!
 
 

Kommentarer:

1 Den här personen får du lista ut ;) :

skriven

Par nr 1 och 3 tycker jag ,nått ut av dem :)

Svar: Tack Ronja! :)
Lisa Karlsson

2 Beatrice:

skriven

alla är snygga men nr ett är utstickande och coola passar dig! och nr tre är snygga och lite mer "normala" som många har. Hoppas att allt är bra med dig och att det går bra på nya skolan! :) kramar

Svar: Tack Bea! Det lutar nog mest åt tvåan eller trean nu :) Är lite rädd att jag ska tröttna på ettan. Allt är kalasbra med mig och Högalid är fantastiskt kul! Hoppas allt är bra med dig också! Kramar :)
Lisa Karlsson

3 Byström ;) :

skriven

Jag tycker nummer 2 snygging :))

Svar: Tack schnyggo! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: