Skärtorsdagen


Jaha, då var påsken i full gång! Gårdagen spenderades i skolan med kompisar och eftermiddagen jobbade jag på slottets påskparad då alla barn (och vuxna) som vill klär ut sig och vandrar tillsammans med mig och min påskkärringskompis till slottet. Där lekte vi lekar med överste påskkärringen och åt grillad korv.
Det var skoj, men jag har aldrig varit med om att det blåst så mycket på slottet. Man kunde stå framåtlutad och ändå stå kvar! Så det var ruskigt kallt, men skoj ändå.
 
Upptäckte innan paraden började hur roliga kameravinklar kan vara, så här bjuder jag på ett par knäppa egobilder, haha.
 
Ha en fin påsk, jag ska spendera min påsk i Skåne!
 
 

Kommentarer:

1 Valter:

skriven

Du har väldigt fina ögon på bilderna!

Svar: Tack så mycket! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: