Double Rainbow


De här bilderna har faktiskt inte jag tagit, utan min mamma när hon och pappa var på Öland förra helgen. Då fick de se en så kallad dubbel regnbåge. Jag har läst nånstans att det alltid är dubbla regnbågar, men sällan som man ser båda såhär tydligt. Kul! Tydligen kunde mamma och pappa se hela regnbågen, från början till slut, men tyvärr har de ju inte en lika fräsig kamera som jag (hehe), och lyckades inte få med hela bågen på bild. Nä, skämt åsido, kul att de hade kameran med sig i alla fall!
 
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Wow vilka bilder, snyggt! =)

Svar: Det ska jag vidarebefordra till mamma som fotade =)
Lisa Karlsson

2 Simon G:

skriven

Låter bra det! Synd att man inte själv fick uppleva det. ^^

Svar: Ja, tycker jag med! Hade velat vara där =)
Lisa Karlsson

Kommentera här: