Ny fotobok på väg!


Ja, som rubriken säger har jag gjort en ny fotobok som förhoppningsvis landar i brevlådan om ett par veckor. Fick ett erbjudande hos Önskefoto och kunde inte låta bli att utnyttja det eftersom jag tycker så mycket om fotoböcker.
Jag tycker det är helt underbart att sätta mig ner på nåt bekvämt ställe och bara sitta och bläddra bland fantastiska fotografier och drömma mig bort, hehe. Och nu menar jag ju inte mina egna fotoböcker, de är väl inte så fantastiska. Men de är roliga att göra och det är skoj att kunna visa dem för någon och veta att "den här har jag gjort". Så nu har jag tre fotoböcker som jag gjort under två år och den fjärde är på väg!
Fotoboken får ses som en liten tröst till mig själv eftersom jag gått och blivit sjuk igen. Ack o ve, varför kan jag inte få vara fri från förkylning åtminstone tre månader? Suck.
 
Ni får se mer av fotoboken när den har kommit!
 
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Jaså så du blev också lite sugen på att göra dig en fotobok. =)

Svar: Haha, ja =) Man måste ju passa på när man kan få det relativt billigt =P
Lisa Karlsson

Kommentera här: