Förkylningsglädje

Japp, då har man fått en härlig släng av förkylning igen och har varit hemma från skolan. Större delen av dagen har jag spenderat antingen halvsovandes i sängen eller slappandes nån annanstans. Känns lite bättre nu. Jag kan ju inte gå och bli sjuk nu när det är så mycket spännande på gång, Italienresa om en vecka, studioinspelning, student och sånt där skoj. Med tanke på att jag varit sjuk och lite smått snurrig i huvudet idag glömde jag helt bort att jag skulle skriva ett blogginlägg, och hade (som vanligt, tyvärr) inga färska bilder att visa, så jag visar ytterligare några bilder från en fotorunda förra månaden.
 
Jag möttes av ett väldigt roligt mail när jag loggade in nyss. Jag har blivit antagen till Musik På Scen-programmet vid en folkhögskola utanför stan. Tjohoo, vad glad jag blev! Nu vet jag vad jag ska göra ett år framöver. Känns kanonbra! :D

Kommentera här: