För Jag Har Tagit Studenten!

Dagen började med champagnefrukost med en underbar klass!
 
Ceremonierna har börjat inne på teatern! Jag höll tal inför alla avgångselever och alla släktingar, vilket var jättekul!  Var väldigt glad över att jag fick chansen att prata till alla elever på samma gång, eftersom jag har fått otroligt många vänner från alla klasser.
 
 Jag passade på att ta en bild när jag stod uppe på scen, ville spara den häftiga känslan att se alla sitta där i sina mössor.
 
 Utspringet är avklarat och jag är glad!
 
 Måste ju bara visa att sjömansskjortan sitter på! Har fått lite kommentarer här och där om kvällarna, tjoho!
 
 And off we go!
 
Hem kom jag i en fantastisk Volvo Amazon (älskar gamla bilar!) tillhörande min brorsas kompis Mikael.
 
 Ja, nu har jag glömt bort att blogga på flera dagar. Men jag har inte haft tid heller, det är hela tiden något som är på gång. Jag gick ut i tisdags och var på studentskiva igår, idag blir det två studentskivor och imorgon ännu en. Så det är fullt upp! Men fruktansvärt kul!
 
Jag kommer sakna mina vänner!
 
 

Kommentera här: