Segstartad

 
Halloj! Jag har märkt att jag har lite svårt för att komma igång med den nya bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så jag bjuder på en bild som jag tog för några dagar sedan och lägger upp en sån där trevlig liten blogg-lista idag :)
 
Senaste

Låt du hörde: Vi Två, 17 År med Håkan Hellström
Film du såg: Narnia 3 kanske?
Mat du åt: Pasta
Kram: Kommer jag inte ihåg :)
Puss: Oj, längesen, minns inte det heller :P
Känsla: Glädje :)
Bråk: Säkert nåt med brorsan, haha
Resa: Polen
Glädje: Idag när jag fick se en fin gammal bil stå på gatan :D
Längtan: Längtar till studenten hela tiden :P
Dröm: Tror det hade med björnar och kameror att göra...
Personen du träffade: Maja och Jennifer
Person du pratade med: Maja
Personen du fick sms av: Emelie
Gången du var utomhus: Nyss, när jag gick mellan matsalen och skolan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll
 
Antingen-eller-frågor

Storstad eller landet: 
Stad OCH landet!
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Inget av det
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Inget där heller :)
Vin eller öl: Lättmjölk! :D
Charter- eller skidsemester: Så länge det är sol, varmt och mycket att se är jag nöjd :)
Sverige eller utlandet: Båda
Sport eller nyheter: Sport
Hockey eller fotboll: Handboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
Sommar eller vinter: Sommar!
 
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp

A-fil
Mjölk
Ost
Gurka
Bregott
 
Fyra saker du inte kan vara utan

Kameran
Mobilen
Vänner och familj
Musiken
 
Tre saker du inte kan äta

Sten...
Kundvagnar...
Element...
Nej, men om jag ska vara seriös kan jag äta det mesta, dock inte grapefrukt :)
 
Två saker som gör dig glad

Människor jag tycker om
Håkan Hellström
 
En sak du gör oftast flera gånger i veckan

Går och lägger mig alldeles för sent...

Det var det det! Imorgon ska jag försöka komma igång ordentligt :)
Hejdå!
 

Kommentera här: