Min Utrustning

                     Nikon Coolpix P500                          Sony Cyber-Shot DSC-HX100V              
König KN - Tripod 40 och ett litet gorillapodliknande stativ utan märke
 
Jag hade lite svårt att komma på vad jag skulle skriva om idag, men plötsligt kom jag på att jag för läääänge sen (ett halvår kanske) skrev att jag skulle visa vad jag har för utrustning när jag fotar. Så här har ni den! Nikonkameran är min egna och Sonyn tillhör min pappa, men jag brukar låna den ibland, speciellt när jag ska ta makrobilder. Jag tror nästan att jag använder den mer än vad han gör, haha :) Mitt Königstativ kan jag verkligen rekommendera om man är ute efter ett bra stativ, men som ändå inte kostar skjortan. Jag har haft stor nytta av det. Det lilla stativet har jag ännu inte använt. Jag tror att jag fick det i julklapp julen 2011, men det är på snudden för litet och för klent för min kamera, tror jag. Jag får väl gå ut och testa det någon dag :)
Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna, fick ta kort med min gamla lilla Nikon jag hade innan jag köpte P500:an.

Kommentera här: