Ibland är fel väldigt rätt


Haha, jag fick ett helt gäng bilder från konserten på slottet av min sånglärare häromdagen. Jag skrev om konserten för snart en månad sen i ett tidigare inlägg och nämnde att axelbandet till min bas lossnade mitt under vår låt. Och här är bildbeviset! Först satte jag mig på golvet och spelade, men då såg jag ingenting, så jag flyttade upp mig på scenen bredvid och hamnade istället ganska långt ifrån mitt band, haha.
 
På sista bilden upptäckte jag hur mycket mina kompisar i publiken skrattade (och de andra i publiken också för den delen) så jag blev själv helt full i skratt. Efter konserten fick jag ta emot många ryggdunkningar av både vänner och okända vilket var riktigt kul.
Så ibland kan något gå fel men sluta väldigt bra ändå, haha.
 
På tal om något som slutade bra, kommer ni ihåg att jag skrev om min audition till Ölands folkhögskola?
 
JAG KOM IN!
 
 

Kommentera här: