Kära Bror


De här bilderna är några av mina absoluta favoritbilder från 2013 och de tog jag samma kväll som det föregående inlägget. Jag gillar speciellt mittenbilden. Det var verkligen perfekt motljus att fota i och det blev riktigt snygga reflexer i linsen som gör bilderna ännu bättre, om man frågar mig.
 
Anledningen till att jag inte bloggat på flera dagar beror på att jag knappt varit hemma de senaste dagarna, jag har bara ätit frukost och sovit. Resten av tiden har jag spenderat i skolan, från tidig morgon till sen kväll och repat järnet inför spelningarna framöver. Första spelningen är imorgon och det ska bli jättespännande! Jag ska sjunga och spela Zombie (Cranberries), sjunga Fix You (Coldplay) och Kom Igen Lena (Håkan Hellström). Ser fram emot det!  Jag har förresten köpt ännu en gitarr, den måste jag fota så ni får se den, så snygg!
 
 

Kommentera här: