En Dammig Väg Under Ett Träd

Igår bestämde jag mig för att ta med mig gitarren ut på en liten fotografering. Jag tycker att gitarren är ett riktigt vackert instrument, så det kunde vara kul att ha med lite rekvisita på bilderna. Sagt och gjort, jag cyklade iväg och hade egentligen tänkt cykla upp till en stor kulle, men stannade redan efter några hundra meter och fotade på grusvägen istället. Dock hade jag inte räknat med att det skulle gå förbi så mycket folk...
 
Jag blev mest nöjd med sista bilden. Eller okej, jag blev faktiskt väldigt nöjd, det är sällan jag blir nöjd med bilder. Det var superkul att fota, även om jag var väldigt smutsig om fötterna och helt sönderbiten av de barbariska myggorna.
 
Idag har jag för övrigt börjat jobba på slottet igen, helt underbart att sommasäsongen är igång igen!
 
Ha det fint!
 
 

Kommentera här: