Trädklättring

Idag gick jag ut på en liten promenad tillsammans med kameran för att se om man kunde hitta något kul att fotografera. Det blåste lite för mycket för att jag skulle ha tålamod till att vara ute länge, så det blev inte så många kort tagna idag. Men klättrat i träd har jag gjort! Jag gick av vägen och gick på en liten upptrampad stig längs vattnet när jag stötte på det här trädet och genast bestämde jag mig för att klättra upp i det. Sagt och gjort, dock kom jag inte så högt. Det kanske var lika så bra, vore ju synd om man trillade ner, haha :) Som barn klättrade jag inte så jättemycket i träd vad jag kan minnas, det är nu på senare år jag har upptäckt att det är ganska roligt. Ännu roligare är det om man har kameran med sig upp i trädet så man kan fota från nya vinklar :)
 
 

Kommentarer:

1 Sofia Holmberg - Foto / Musik:

skriven

SV: Åh ja :) Hon heter Arkham!

Kommentera här: