Typiskt Alltså...

Igår kom mamma och pappa hem från affären med det senaste numret av FOTO till mig. Det var skoj och tidningen är fylld med en massa spännande läsning. Det blev en liten tröst efter att jag varit och pratat med en läkare om mitt halsont. Dessvärre sa han att det inte såg speciellt bra ut. Troligtvis är det körtelfeber, så jag kommer nog inte få gå till skolan på flera veckor... Känns jättetråkigt eftersom vi just skulle börja med vårt första projekt, en stor konsert. Jaja, jag tycker inte om att klaga. Dock gör det väldigt, väldigt ont.
 
 
Nån som har tips på vad man kan göra när man är sjuk? =)
 
 

Kommentarer:

1 Simon G:

skriven

Åh stortest makroobjektiv, kan nog vara en intressant läsning. Drygt att du är sjuk dock, precis vid skolstarten och allt med. :(

Tycker du har medicinen precis framför dig hehe, läsa fototidningar, kolla film och dricka varm dryck är vad jag brukar göra när jag är sjuk.

Svar: Du får gärna låna den någon gång om du vill :) Jaa, det känns segt, hann precis komma igång med att lära känna klassen.Tack för tipsen! :)
Lisa Karlsson

2 Simon G:

skriven

Sv: Åh tackar! :)

Var inte så mycket till tips då du säkert gjorde det jag tipsade om hehe. :)

Svar: Igår blev det inte mycket gjort, har inget minne av det i alla fall hehe :P Men idag har det blivit lite filmtittande i alla fall :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: