Mr. Sherlock Holmes

Bild lånad från Expressen
Jag har aldrig riktigt varit en tv-seriemänniska direkt, såvida det inte gäller realityserier typ som tävlingar och sånt. Men på senare tid har jag fastnat helt och håller för Sherlock. De flesta av er vet säkert vilken serie jag menar och många av er har nog sett serien.
Så först nu har jag börjat kolla på Sherlock trots att serien är från 2010. Dock gäller det ju första säsongen, det görs ju nya episoder fortfarande. Och jag är helt såld på Sherlock! Det är roligt, det är spännande, det är intressant, lite läskigt ibland och ännu mer spännande! Cliffhangern mellan säsong 1 och 2 var helt galet spännande, men som tur är kan man ju tack vare streamingsidor kolla vidare på nästa säsong direkt, haha.
 
Så för att summera mitt extremt luddiga inlägg om Sherlock, se serien, den är löjligt bra!
 
 

Kommentera här: