Hemma!


Jisses, vilket lång blogguppehåll! En dryg vecka! Men nu är jag tillbaka på banan igen efter en lååååång slitsam turnévecka. Vi har hittills spelat på 9 ställen och har 3 spelningar kvar, varav en är i kväll. Vi har åkt långt för att spela, allt från Blekinge till Dalarna till Östergötland och i kväll till Öland, plus fler ställen. Resan upp till Dalarna tog ca 10 timmar, varav 7 timmars bilkörning. Jag körde en minibuss hela vägen, lite stolt, haha. Spelningarna gick bra, men det är tungt att bära all utrustning och bygga upp en scen för att sedan plocka ner den igen efter ett par timmar.
 
Efter Dalarna drog vi till Linköping och lirade lite innan vi åkte hem till Småland igen. Igår spelade vi i Blomstermåla (där jag växte upp) och i Oskarshamn.
 
Idag har jag en ledig dag som verkligen var välbehövlig. Igår var jag så trött i kroppen att jag knappt orkade gå hem från bussen, trots att det bara tar typ 7 minuter, haha.
 
Fler bilder kommer eventuellt från turnén, måste fråga det andra bandet om de vill synas på bloggen och om de har några bilder på mitt band som jag kan få.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentera här: