Tidsbrist

Venedig, 26 maj 2013

Nu har jag varit dålig på att blogga den senaste tiden, men jag har inte tid! Idag var jag till exempel i skolan mellan 8:30 och 20:00 (och vissa dagar längre än så) och till och med på helgerna är vi upptagna med spelningar och uppträdanden. Det är verkligen jättekul och jag lägger ner all tid jag har på musiken just nu, så bloggandet har hamnat lite i andra hand tyvärr. Så det lär inte bli bättre på bloggfronten framöver, men det dyker säkert upp nåt inlägg då och då.
 
Ta hand om er så ses vi när vi ses!
 
 

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Damn girl!! Lär mig du fotar så fantastiskt bra.
Bara valde att kommentera helt random i något inlägg. :) Kikar in här lite då och då, gillar din blogg. ha det fint :)

Svar: Åh tack Åsa! Vad glad jag blir! Tipset jag kan ge när det gäller fotografering är att fota väldigt mycket och tänka lite "outside the box", testa nya vinklar och sånt :) Trevligt att du gillar bloggen! Ha det fint du också! :)
Lisa Karlsson

Kommentera här: