Måndag På En Fredag


Konstig rubrik, men bilderna togs i måndags men jag har inte haft tid till att blogga förrän nu. (Och just nu är det egentligen inte fredag utan kl. 23:52 torsdag kväll, men jag låtsas att det är fredag ändå.) Jag satt vid tv:n i måndags och tände en massa fina ljus och blev helt till mig och hämtade kameran. Dock tyckte jag att färgerna inte blev något vidare, så jag testade att göra bilderna svartvita. Får man ändå fram den varma känslan som ljus ofta speglar? Inte riktigt tycker jag, men det blev fint i alla fall.
 
 Idag, just nu när detta inlägg postades startar vi vår första konsert. Undrar om jag är nervös vid det här laget. Troligtvis ja, men hoppas det är på ett bra sätt. I och med att vi har konsert imorgon borde jag verkligen sova nu istället, så jag slutar skriva här och önskar er en god natt. Eller god dag beroende på vilken dag det handlar om.
(Det här inlägget blev snurrigt, ett tecken på att jag borde sova)
 
God nattmorgondagkväll!
 
 

Kommentera här: